Wij zoeken

Invalkracht begeleider wonen

Sta je open voor een leuke baan bij een in een kleinschalige instelling?
Een organisatie waar korte lijnen belangrijk zijn?
Er veel ruimte is voor eigen inbreng?
Waar de mens achter het autisme centraal staat, met al zijn unieke eigenschappen?

Lees dan snel verder, wie weet is deze baan geschikt voor jou!

 

Wat ga je doen als begeleider bij Wonen?

Binnen de afdeling Wonen wonen 29 jongvolwassenen met autisme en een normale begaafdheid. Als woonbegeleider ondersteun je deze jongeren bij hun individuele behoeftes en hulpvragen. De ondersteuning vindt zo veel mogelijk op maat plaats. Dat wil zeggen we kijken naar de individuele behoeftes van elke bewoner apart. De hulpvragen kunnen bijvoorbeeld liggen op het gebied van zelfzorg en gezondheid, huishoudelijke taken, zakelijke vaardigheden, sociale vaardigheden, school, werk en psychisch functioneren. Het doel van de begeleiding is toewerken naar zelfstandigheid en uiteindelijk zelfstandig wonen.

 

 

Wie zoeken wij?

Wij zoeken mensen met een positieve instelling.
Iemand die vooral naar mogelijkheden kijkt.

Daarnaast heb je een relevante MBO niveau 4 of HBO opleiding richting de zorg of pedagogiek.
Ook heb je affiniteit en enige kennis/ervaring met de doelgroep autisme en aanverwante problematiek.

Wat je niet moet hebben is een 9 tot 5 mentaliteit, je bent daarentegen lekker flexibel en onregelmatig inzetbaar ook in de weekenden.

En natuurlijk moet je de ambitie hebben om in een jong en gezellig team te werken!

Voldoe je hieraan? Aarzel dan niet en solliciteer!

 

Wat bieden wij jou?

Wij bieden in eerste instantie een contract voor 4 uur per week. Op basis van beschikbaarheid kunnen dit meer uren per week zijn. Dit gaat altijd in overleg met jou.
Je wordt ingepland op invalbasis, de werkuren per week zullen daarom wisselend zijn.

Daarnaast krijg je van ons:

  • Een salariëring conform de CAO geestelijke gezondheidszorg, schaal 40.
  • Dertiende maand en vakantiegeld.
  • Een leuke organisatie met korte lijnen.
  • Werkzaamheden vinden plaats op de twee woonlocaties die wij hebben.
  • Tijd en ruimte voor ontwikkeling.

 

Interesse?

Schrijf een motivatiebrief en mail die samen met je CV naar: personeelszaken@zorgburodeliemers.nl.
Het gaat hier om een doorlopende vacature, dus geen sluitingsdatum. je kunt altijd solliciteren!
Laat ons weten wie je bent, wat je drijft en wat je achtergrond is. Welke opleiding(en) heb je gedaan, welke werkervaring heb je al?
Vertel ook waarom je enthousiast werd toen je deze vacature las, waarom juist jij deze baan zou moeten krijgen.

Houd er ook rekening mee dat je een VOG moet kunnen overleggen om bij ons te kunnen werken.

 

Eerst meer informatie?

Kijk gerust rond op onze website. Daar is onder andere te vinden wat wij allemaal doen, met welke visie wij dit doen en hoe de organisatie in elkaar zit.

Kun je de informatie die je zoekt niet op de website vinden of heb je een gerichte vraag over de vacature? Neem dan contact op met Marloes van Gaal, teamcoördinator. Je kunt dit doen via ons algemene telefoonnummer 0316-533333.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
In het kader van de wet WKKGZ behoort een arbeidsverleden check tot de procedure.