Wij zoeken een

Ambulant begeleider

Regio Achterhoek, Arnhem en De Liemers

Wij zijn een snelgroeiende dynamische organisatie, die begeleiding en behandeling biedt aan kinderen, jongeren en volwassenen met de diagnose autisme.
Omdat het aantal cliënten blijft groeien zijn wij op zoek naar een ambulant begeleider.
Wij zijn werkzaam in de Liemers, de Achterhoek en de regio Arnhem.

Sta je open voor een leuke baan als ambulant begeleider en kun je je vinden in onderstaand profiel?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

De functie

De ambulant begeleider biedt begeleiding aan volwassenen, kinderen, jongeren en hun ouders/verzorgers met autisme en aanverwante problematiek. Begeleiding vindt plaats op alle levensgebieden en in alle levensfasen. De hulpvragen die aan de ambulant begeleider worden gesteld zijn heel divers. Ze variëren van enkelvoudige vragen tot complexe problematiek binnen een multi-problem gezin. Dit vraagt veel aanpassingsvermogen, kennis over autisme maar ook het vermogen om buiten de kaders te denken en altijd te zoeken naar mogelijkheden. Vaak zijn er meerdere hulpverleners betrokken bij de cliënt en ben jij als ambulant begeleider intensief betrokken bij dit netwerk. Binnen het netwerk heb je dan ook in veel gevallen de rol van casemanager.

 

Profiel

  • Kennis van autisme en aanverwante problematiek en/of ervaring binnen de psychiatrie
  • Een relevante hbo-opleiding
  • SKJ-registratie
  • Vaardigheden: methodisch werken, handelingsplannen maken, oplossingsgericht denken
  • Visie: mensgericht, transparant, respectvol, denken in mogelijkheden, zonder oordeel
  • In het bezit van rijbewijs en auto
  • Geen 9 – 17 mentaliteit en bereid om twee avonden per week te werken

 

Wij bieden

  • Een salariëring conform de CAO geestelijke gezondheidszorg
  • Werken in een kleinschalige organisatie met korte lijnen
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en tot intern doorgroeien
  • Scholingsmogelijkheden, intervisie en individuele werkbegeleiding

 

Reageren op deze vacature kan tot en met woensdag 18 januari 2023, door een motivatiebrief met CV te sturen aan: personeelszaken@zorgburodeliemers.nl

 

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 26 januari 2023 vanaf 13.00uur. Als je op uiterlijk maandag 23 januari 2023 geen reactie van ons hebt ontvangen, word je niet uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Er zijn dan kandidaten die qua kennis en ervaring beter aansluiten.

 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nienke Schriever-van Rijswijk of Marloes van Gaal, telefoon: 0316-533333.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

In het kader van de wet WKKGZ behoort een arbeidsverleden check tot de procedure.