Voor cliënten

Aanmelden voor zorgverlening van Zorgburo De Liemers kun je doen door te mailen naar intake@zorgburodeliemers.nl of door onderstaand formulier in te vullen. Vermeld daarin welke hulp je zoekt (beschermd wonen, ambulante begeleiding, dagbehandeling voor uw kind, etc) en of je al contact hebt gehad met de gemeente over een zorgbeschikking. Wij nemen binnen 7 werkdagen contact met je op om je hulpvraag en de mogelijkheden voor ondersteuning te bespreken.

Na het eerste contact wordt een intakegesprek ingepland waarin je hulpvraag, de problemen waar je tegen aan loopt en je wensen voor hulpverlening besproken worden. De intakefunctionaris zal adviseren welke hulpverlening het beste past bij jouw hulpvraag. Het kan zijn dat er een wachtlijst is voor de zorgverlening die jij nodig hebt. Wij proberen de wachttijden uiteraard zo veel mogelijk te beperken.

De wachtlijst kun je hier inzien. 

Wanneer je aan de beurt bent voor hulpverlening, zal de betreffende begeleider of behandelaar contact met je opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen. Na het kennismakingsgesprek zal er samen met jou een zorgplan opgesteld worden met de doelen waaraan je gaat werken.

 

Contactformulier aanvragen hulpverlening

 

Heb je al een intake gehad? Dan vind je hier onze zorgovereenkomst.