Complimenten en klachten

Wij vinden het belangrijk dat cliënten en naasten tevreden zijn met onze zorgverlening. We staan open voor opbouwende kritiek over wat we beter kunnen doen. We willen leren van zorgervaringen van cliënten, zodat we de kwaliteit van onze zorgverlening kunnen verbeteren. Uiteraard horen we het graag wanneer je tevreden bent, want ook daar leren wij van.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over de zorg of dienstverlening, dan zoeken we graag samen met jou naar een passende oplossing. Wil jij je zorgervaringen delen? Dan kun je in de eerste plaats terecht bij je behandelaar of begeleider. Wanneer je liever contact opneemt met de klachtenfunctionaris, dan kan dat uiteraard ook. De klachtenfunctionaris kan een bemiddelende rol spelen in het klachtproces. De klachtenfunctionaris is te bereiken via onderstaande contactformulier.

Enkele mooie complimenten die wij recent ontvangen hebben:

 

 

 

 

Contactformulier Klachtenfunctionaris